795436731 lub 795436728 lub 914882882

Pomoc

1) Chciałbym odebrać towar osobiście, czy istnieje taka możliwość?

Towary można odbierać osobiście w naszej siedzibie na ulicy Zakładowa 18 w Chojnicach.

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym w celu umówienia się na konkretny dzień i godzinę.

2) Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?

Oczywiście, tak. Dla klientów którzy nie wyrażą zainteresowania wystawieniem FV, otrzymaja w przesyłce paragon fiskalny.

3) Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?

Ilości i dostępność towarów są aktualizowane w czasie ciągłym. W przypadku błędu w systemie, niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

4) Zakupiłem towar na Allegro i zostałem przekierowany na wasz sklep. Co dalej?

Zamówienia z Allegro są realizowane przez nasz system sklepowy. Otrzymali Państwo maila z prośbą o potwierdzenie oraz z linkeim do strony łączącej aukcję ze sklepem. Do swojego zamówienia mają Państwo również dostęp poprzez numer zamówienia, który Państwo otrzymali w mailu.

Zostało Państwu założone konto w naszym sklepie o nazwie NICK_ALLEGRO-X gdzie X jest numerkiem (1, 2, 3, etc.). Jeżeli Państwa nick był pierwszy to numerek wynosi 1, jeżeli już ktoś maił taki login, numerek zwiększa się o 1.

Poprzez sklep mogą Państwo realizować wszystkie zmiany na jakie mają Państwo ochotę - adres dostawy, billingu, dane do FV, sposób płatności czy dostawy. Zachęcamy do upewnienia się, czy wszystkie wprowadzone przez Państwa zmiany są poprawne.

5) Zakupiłem towar poprzez sklep - jakie zmiany mogę wprowadzić do zamówienia?

Zamówienia złożone poprzez sklep są realizowane w identyczny sposób jak zamówienia złożone z Allegro (patrz wyżej).

6) Czy dostanę od Państwa informację co dzieje się z moją przesyłką?

Informujemy klientów na bieżąco co się dzieje z ich zamówieniem. System wysyła każdorazowo maila przy zaksięgowaniu wpłaty oraz zmianie statusu zamówienia. Te zmiany są także widoczne w szczegółach zamówienia. Oznacza to, że kiedy zmienia się status przesyłki, zostaniecie powiadomienie Państwo o tym mailem oraz zmieni się status na stronie zamówienia.

7) Jak zgłosić reklamację lub zwrot?

W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu, proszę zalogować/ zarejestrować się na konto użytkownika w sklepie i wybrać opcję \'Dział reklamacji (RMA)\'. Po zgłoszeniu reklamacji proszę wydrukować formularz RMA i dołączyć go do przesyłki. Przesyłki bez formularzy RMA oraz dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.


Jeżeli nie pamietają Państwo swojego loginu/hasła lub mają Państwo problemy ze zgłoszeniem reklamacji, prosimy o kontakt. Wyślemy niezbędne dane lub udzielimy potrzebnej informacji.


Zwroty muszą być zgłoszone do 30 dni od daty otrzymania przesyłki a reklamacje do dnia wygaśnięcia reklamacji.


Przesyłki proszę kierować na adres:

ELLISION II PartyShop Congee.pl Joanna Wiśniewska
ul. Zakładowa 18
89-620 Chojnice


RMA: "nr reklamacji"

- Wszystkie przesyłki RMA muszą być oznaczone numerem reklamacji (RMA) na przesyłce oraz zawierać druk RMA w środku.

- W przypadku zwrotu sprzęt musi do nas dotrzeć w takim stanie w jakim go Państwo otrzymali. Oznacza to, że w przypadku towarów nowych opakowanie musi być zamknięte. Otwarte opakowania nie kwalifikują się do zwrotu.

- W przypadku reklamacji, reklamowany produkt musi zawierać wszystkie dostarczone komponenty, tj. opakowanie, instrukcję etc.

- Zwroty/reklamacje muszą zawierać dowód zakupu. Bez dowodu sprzedaży reklamacje/zwroty nie będą uwzględniane.

- W przypadku zwrotu, klient ponosi koszty przesyłek. W przypadku reklamacji, koszty przesyłek ponosi Sklep.

- Koszty transportu towaru od klienta do Sklepu, Sklep pokrywa tylko jako równowartość przesyłki listowej (o ile jest to możliwe) lub paczki poleconej priorytet.

- Klient może na własną rękę odesłać do Sklepu przesyłkę przy pomocy firmy kurierskiej ale w tym przypadku sam pokrywa dodatkowy koszt.

- Na rozpatrzenie zwrotu/reklamacji Sklep ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Staramy się to jednak robić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij