Pomoc
Towary można odbierać osobiście w naszej siedzibie na ulicy Zakładowa 18 w Chojnicach.
Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym w celu umówienia się na konkretny dzień i godzinę.
2) Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?Oczywiście, tak. Dla klientów którzy nie wyrażą zainteresowania wystawieniem FV, otrzymaja w przesyłce paragon fiskalny.
3) Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?Ilości i dostępność towarów są aktualizowane w czasie ciągłym. W przypadku błędu w systemie, niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.
4) Zakupiłem towar na Allegro i zostałem przekierowany na wasz sklep. Co dalej?Zamówienia z Allegro są realizowane przez nasz system sklepowy. Otrzymali Państwo maila z prośbą o potwierdzenie oraz z linkeim do strony łączącej aukcję ze sklepem. Do swojego zamówienia mają Państwo również dostęp poprzez numer zamówienia, który Państwo otrzymali w mailu.
Zostało Państwu założone konto w naszym sklepie o nazwie NICK_ALLEGRO-X gdzie X jest numerkiem (1, 2, 3, etc.). Jeżeli Państwa nick był pierwszy to numerek wynosi 1, jeżeli już ktoś maił taki login, numerek zwiększa się o 1.
Poprzez sklep mogą Państwo realizować wszystkie zmiany na jakie mają Państwo ochotę - adres dostawy, billingu, dane do FV, sposób płatności czy dostawy. Zachęcamy do upewnienia się, czy wszystkie wprowadzone przez Państwa zmiany są poprawne.
5) Zakupiłem towar poprzez sklep - jakie zmiany mogę wprowadzić do zamówienia?Zamówienia złożone poprzez sklep są realizowane w identyczny sposób jak zamówienia złożone z Allegro (patrz wyżej).
6) Czy dostanę od Państwa informację co dzieje się z moją przesyłką?Informujemy klientów na bieżąco co się dzieje z ich zamówieniem. System wysyła każdorazowo maila przy zaksięgowaniu wpłaty oraz zmianie statusu zamówienia. Te zmiany są także widoczne w szczegółach zamówienia. Oznacza to, że kiedy zmienia się status przesyłki, zostaniecie powiadomienie Państwo o tym mailem oraz zmieni się status na stronie zamówienia.
7) Jak zgłosić reklamację lub zwrot?W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu, proszę zalogować/ zarejestrować się na konto użytkownika w sklepie i wybrać opcję \'Dział reklamacji (RMA)\'. Po zgłoszeniu reklamacji proszę wydrukować formularz RMA i dołączyć go do przesyłki. Przesyłki bez formularzy RMA oraz dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie pamietają Państwo swojego loginu/hasła lub mają Państwo problemy ze zgłoszeniem reklamacji, prosimy o kontakt. Wyślemy niezbędne dane lub udzielimy potrzebnej informacji.
Zwroty muszą być zgłoszone do 30 dni od daty otrzymania przesyłki a reklamacje do dnia wygaśnięcia reklamacji.
Przesyłki proszę kierować na adres:
ELLISION sp. j. PartyShop Congee.pl
ul. Zakładowa 18
89-620 Chojnice
RMA: "nr reklamacji"
- Wszystkie przesyłki RMA muszą być oznaczone numerem reklamacji (RMA) na przesyłce oraz zawierać druk RMA w środku.
- W przypadku zwrotu sprzęt musi do nas dotrzeć w takim stanie w jakim go Państwo otrzymali. Oznacza to, że w przypadku towarów nowych opakowanie musi być zamknięte. Otwarte opakowania nie kwalifikują się do zwrotu.
- W przypadku reklamacji, reklamowany produkt musi zawierać wszystkie dostarczone komponenty, tj. opakowanie, instrukcję etc.
- Zwroty/reklamacje muszą zawierać dowód zakupu. Bez dowodu sprzedaży reklamacje/zwroty nie będą uwzględniane.
- W przypadku zwrotu, klient ponosi koszty przesyłek. W przypadku reklamacji, koszty przesyłek ponosi Sklep.
- Koszty transportu towaru od klienta do Sklepu, Sklep pokrywa tylko jako równowartość przesyłki listowej (o ile jest to możliwe) lub paczki poleconej priorytet.
- Klient może na własną rękę odesłać do Sklepu przesyłkę przy pomocy firmy kurierskiej ale w tym przypadku sam pokrywa dodatkowy koszt.
- Na rozpatrzenie zwrotu/reklamacji Sklep ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Staramy się to jednak robić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!