795436731 lub 795436728 lub 914882882

Impreza z Autami - dekoracje Cars!


dekoracje cars

Stwórz twojemu dziecku okazję do świętowania swoich urodzin razem z Zygzakiem McQueen, Złomkiem i resztą gangu Aut Disney’a! Wyprzedź urodzinowe przyjęcia innych dzieci, organizując wyjątkowe zaproszenia, dekoracje cars, jedzenie i gry dla gości twoich i twojego dziecka. Specjalnie dla ciebie przygotowaliśmy poniżej kilka sugestii, dzięki którym skierujesz swoją imprezę na odpowiednie tory.


Planowanie i Zaproszenia

Co potrzebuję na przyjęcie?

Oprócz podstawowych materiałów z Autami takich jak talerze, kubeczki, serwetki, dekoracje cars, możesz zastanowić się nad zorganizowanie rzecz takich jak:
- zabawki w kształcie bohaterów z bajki i tory wyścigowe
- zabawkowe dmuchane opony
- LEGO Auta 2
- Go-carty
- Kaski wyścigowe i rękawice
- Disney’owe Auta: bajki, gry i soundtrack
- Flagi wyścigowe
- Piniatę


dekoracje cars

Zaproszenia

Niech wyścig o niezapomniane urodziny twojego dziecka rozpocznie się od przygotowania niepowtarzalnych zaproszeń. Jeśli nie masz wystarczająco czasu możesz zakupić zaproszenia z Autami i po prostu wypisać je. Jeśli jednak masz kilka wolnych chwil, to warto zrobić coś więcej, jak na przykład:
- Złóż kartkę papieru technicznego na pół i wytnij z niej kształt auta (może być Zygzaka). Napisz „Panie i Panowie, odpalcie silniki! [Imię dziecka] kończy [wiek dziecka]”. Z czarnego papieru wytnij kółka, które będą kołami. Dołącz koła do zaproszenia przypinając je pinezkami, dzięki czemu będą się obracać. Wypisz wszystkie informacje na temat przyjęcia w środku. Każde zaproszenie wsadź do koperty, którą zaklej naklejką z motywem z Aut. - Dołącz do zaproszenia postać z Aut lub małą flagę wyścigową i dostarcz je osobiście do adresatów.
- Spraw żeby twoje zaproszenie wyglądało jak przepustka na wyścigi o Złoty Tłok. Napisz szczegóły dotyczące przyjęcia na prostokątnej kartce papieru, i zalaminuj ją. Następnie zrób dziurkę u góry i przeciągnij przez nią sznurek, żeby przepustkę można było zawiesić na szyi. Wsadź zaproszenie do koperty, którą przyozdób płomieniami lub biało czarną kratką.
- Dołącz do zaproszenia zabawne rymowanki, takie jak: „Do startu z Zygzakiem przygotuj się; Kto pierwszy na mecie, ten tort pyszny zje!”


Dekoracja i Jedzenie

Dekoracje cars

Do swojej skrzynki pocztowej doczep dwie skrzyżowane flagi wyścigowe. Jeśli mieszkasz w bloku, możesz powiesić je na drzwiach wejściowych do mieszkania.
Główną dekoracją przyjęcia powinny być postacie z Aut i duży, zabawkowy tor wyścigowy. Możesz ustawić to na stole z jedzenie lub gdzieś w rogu jako dodatkową zabawkę dla dzieci.
Za pomocą kredy narysuj tor na podjeździe i/lub na chodniku prowadzącym do miejsca, w którym odbywa się przyjęcie.
Zrób kilka znaków inspirowanych Autami, takich jak „Nie straszyć traktorów” „Chłodnica Górska” „Luigi Casa Della Opony” i rozwieś je po pomieszczeniu.
Z dużego kartonu zrób samochód. Wytnij w nim okna i pomaluj karton na czerwono, żeby przypominał wyścigówkę. Z innego kartonu wytnij cztery koła, pomaluj je na czarno i przyklej po dwa z każdej strony kartonowego samochodu. Jeśli chcesz, możesz użyć tej dekoracji do jednej z zabaw dla gości. Wystarczy rozdać im pisaki i poprosić, żeby udekorowali „wyścigówkę”.
Jeśli planujesz przeprowadzić część zabaw w ogródku, to dobrym pomysłem jest „przystroić” go. Jak? Nic prostszego. Kup żółtą farbę do trawników i namaluj nią tor wyścigowy przebiegający przez cały ogródek. Pamiętaj o przygotowaniu linii startu i mety i zamocowaniu kraciastych flag.

Sprawdź również nasze zestawy dekoracyjne Auta.


Jedzenie

Aby stworzyć menu rodem z Aut zmieniliśmy nazwy niektórych znanych przekąsek:
- Lody Zygzaka McQueen’a : Stwórz stół z lodami z którego dzieci same wybiorą swoje ulubione smaki i polewy. Na stole połóż miseczki w kształcie auta lub z grafiką z Zygzakiem.
- Ziemniaczki Złomka: pieczone ziemniaczki z serem i ketchupem na górze.
- Specjał Luigi’ego: Tutaj zadziała każda potrawa włoska, taka jak spaghetti.
- Shake Sally: koktajl mleczny.
- Płomienna niespodzianka: Pikantny sos salsa z nachos.
- Mańkowy ser: Makaron z twarogiem.
- Tex Mex: Meksykańskie tanie, takie jak tacco.


dekoracje zygzak mcqueen

Pomysł na tort

Zrób tort, który wygląda jak tort wyścigowy z ulubionymi postaciami twojego dziecka, przydadzą się tutaj nasze dekoracje Cars z autami
1. Użyj naszego przepisu na czekoladowe ciasto/ żółte ciasto (przepisy w dziale Impreza dla Księżniczek).
2. Przygotuj zieloną polewę.
3. Wytnij z ciasta zakręcony owalny kształt i polej polewą.
4. Użyj czarnego lukru lub polewy do narysowania toru wyścigowego dookoła brzegów ciasta.
5. Narysuj linię mety używając białego i czarnego lukru. Jeśli obawiasz się, że linie nie wyjdzie, po prostu oznacz ją wbijając małe, biało czerwone kraciaste flagi po bokach.
6. Połóż na torcie zabawki z Aut. Zanim jednak dodasz je do tortu, upewnij się, że są czyste.
7. Środek pola posyp zieloną posypką i napisz „Wszystkie najlepszego”.


Torebki prezentowe

Podziękuj gościom odlotowymi upominkami! Odwiedź nasz dział Auta, w którym znajdziesz mnóstwo ciekawych gadżetów, świetnie nadających się na upominki, takich jak: - Kaski wyścigowe
- Samochodziki Zygzaka McQueen
- Balony z motywem Aut
- Naklejki i tymczasowe tatuaże
- Czapki ze Złomkiem
- Flagi wyścigowe


Gry i Zabawy

Przechylone traktorki

W czasie zabawy:
1. Wybierz jedno dziecko żeby było Złomkiem. Reszta dzieci będzie traktorkami.
2. Niech traktorki ustawią się w kolejce. Następnie niech każde dziecko zrobi mostek, zginając się w tył. Jeśli jest to za trudne dla dzieci, wystarczy że szeroko rozstawią nogi.
3. Złomek musi spróbować przewrócić traktorki!Robi to czołgając się pod każdym graczem. Jeśli gracz przewróci się gdy Złomek pod nim przejeżdża, odpada z gry.
4. Złomek może jedynie czołgać się, nie wolno mu popychać, łaskotać lub specjalnie szturchać traktorków.
5. Gdy Złomek przeczołga się pod wszystkimi traktorkami, niech rozpocznie od początku. Czynność powtarza dopóki tylko jeden traktorek pozostanie.
6. Wygrywający traktorek w następnej rundzie staje się Złomkiem.


Kolorowanki

Godziny szczytu

Celem gry jest podążanie za liderem aż do „godziny szczytu”. W godzinę szczytu gracze próbują zawrócić do bazy nie dając się dotknąć liderowi.

W czasie zabawy:
1. Wybierz miejsce w którym będzie baza. Może to byś drzewo, ławka lub coś innego. Wyznacza gracza, który będzie liderem.
2. Wszyscy gracze powinni ustawić się gęsiego za liderem.
3. Gra rozpoczyna się gdy lider rusza z miejsca. Pozostali podążają za nim.
4. Lider tworzy trasę i dodaje do niej czynności do wykonania, takie jak podskakiwanie na jednej nodze.
5. W czasie naśladowania lidera, pozostali gracze powinni pytać go co chwilę „Która godzin?”. Lider odpowiada jakkolwiek mu się podoba.
6. Gdy w końcu padnie odpowiedź „Godzina szczytu” gracze odwracają się i biegną z powrotem do bazy.
7. Lider goni ich, próbując zaklepać jak największą ilość osób.
8. Pierwsza osoba, która dobiegnie do bazy w następnej rundzie zostaje liderem.


Droga na drugą stronę

Przygotowanie:
Narysuj po każdej stronie boiska po jednej linii, wyznaczającej jego granice.

W czasie zabawy:
1. Wybierz jedną osobę na policjanta. Pozostałych graczy ustaw za jedną z linii boiska.
2. Żeby rozpocząć grę policjant musi krzyknąć „Przejdź jeśli potrafisz!”.
3. Na to hasło wszyscy gracze muszą spróbować przebiec przez „ulicę” i przekroczyć linię boiska bez dania się dotknąć policjantowi.
4. Jeśli policjantowi uda się kogoś dotknąć, gracz ten również staje się policjantem.
5. Wszyscy policjancie muszą trzymać się za ręce i biegać razem próbując złapać pozostałych zawodników.
6. Wygrywa gracz, który da się złapać jako ostatni.


Napad na auto

Celem tej gry jest zdobycie przez drużynę jak największej ilości punktów, przez bronienie lub kradzież samochodu.

Przygotowanie:
1. Zaznacz na trawie pole gry o wymiarach co najmniej 10m x 10m.
2. Wyznacz dwie linie na przeciwnych końcach boiska.
3. Znajdź dość duży zabawkowy samochodzik i ustaw go na środku boiska.
W czasie zabawy:
1. Podziel dzieci na dwie równe drużyny. Wyznacz, która drużyna będzie „złodziejami” , a która „policjantami”. Następnie poproś drużyny o stanięcie po przeciwnych stronach boiska za wyznaczonymi liniami.
2. Żeby zacząć grę jeden z „policjantów” wychodzi na środek boiska, żeby bronić autka.
3. Jeden ze „złodziei” również wychodzi na środek, żeby ukraść samochodzik. Musi zachęcić on policjanta do pościgu. Złodziej ma określoną ilość czasu na zdobycie samochodziku. Punkt zostaje przyznany w momencie gdy złodziej przeniesie samochodzik za linię jego drużyny. Jeśli kradzież się nie uda, punkt wędruje do drużyny policjanta.
4. Pozostali gracze mogą dopingować swoich zawodników w czasie trwania „pościgu”.


Żółte! Czerwone!

Celem tej gry jest zostać pierwszą osobą, która dotknie lidera.

W czasie zabawy:
1. Wybierz gracza, który będzie liderem. Pozostałych graczy ustaw w jednej linii z dala od lidera.
2. Gra zaczyna się, gdy lider odwraca się plecami do pozostałych graczy i krzyczy „Zielone!”.
3. Zawodnicy zaczynają iść lub biec do lidera, dopóki nie odwróci się on ponownie twarzą do nich.
4. Odwracając się lider mówi „Czerwone”. Zawodnicy muszą stanąć bez ruchu.
5. Jeśli lider zauważy,że którykolwiek z zawodników się poruszył, zawodnik ten wraca na linię startu.
6. Gra trwa, dopóki któryś z zawodników nie dotrze do lidera.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij